Aby budování značky navrátilo kačky

Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od reklamy a rozvoje lidských zdrojů k lépe měřitelným oblastem, jako je direct marketing. Úspory nákladů naměřené v directmarketingových kampaních však závisejí na hodnotě značky, kterou je třeba naplňovat. Určení konkrétních faktorů značky a styčných bodů přitahujících pozornost zákazníků tak obrací zájem zpět k rozvoji a školení zaměstnanců.

V této souvislosti je třeba spojit různé disciplíny ovlivňující různé aspekty problému budování značky, což vyžaduje odborné znalosti v oblasti dodavatelských řetězců, médií, přístupu k zákazníkům, vytváření maloobchodních cen, propagace a strategie budování. S tímto multidisciplinárním přístupem se budou firmy moci opřít o doplňkové zdroje hodnoty za účelem maximalizace návratnosti investic.

-kk-
Article source Mercer Management Journal - Manažerský magazín vydávaný konzultanty společnosti Mercer Management Consulting
Read more articles from Mercer Management Journal