Americký časopis Forbes sestavil i letos žebříček největších firem na světě - Forbes Global 2000. Od jiných žebříčků tohoto druhu se liší tím, že nepoužívá jen jedno…
Výraz lidského obličeje může mít silný vliv. Využijte ten správný při své…
Při jednání s klienty nemůže nic nahradit kvalitní práci a ochotu…
Zhoršující se tržní podmínky přivádějí firmy kalternativním způsobům…
Téměř polovina vyšších manažerů globálních podniků se obává ztráty…
Přes všechny negativní novinové titulky je stále řada obchodních…
Stížnosti zákazníků nebo negativní zpětná vazba mohou být pozitivním…
Ekonomická krize se začíná projevovat i v oblasti hotelnictví. V loňském…
Virtuální obchodní výstava je něco mezi schůzí přenášenou po webu a…
I když mnoho amerických podnikatelů pláče nad ničivými ztrátami vroce 2008,…
Mnoho firem si stále neuvědomuje dlouhodobou hodnotu loajálních zákazníků a…
Nová studie kanadské University of British Columbia rozsoudila dlouhodobý…