Manažer - zprávy z managementu

Řízení kreativity (2/2): Dvoustupňový režim

V předchozím článku jsme viděli první dva hlavní zdroje dynamiky pro činnost muzeí. Poznat tyto zdroje může být užitečné pro to, abychom lépe pochopili tvůrčí…

Vývoj produktu: Učte se rychle od svých (potenciálních) zákazníků

Rychlá zpětná vazba od zákazníka má pro vás obrovskou hodnotu. Dokonce i…

Řízení kreativity (1/2): Jak špičková muzea sestavují své stálé výstavy

Tvůrčí svoboda a finanční životaschopnost – není snadné dosáhnout obojího…

Jak správně vyvíjet produkt (2/2): Řešte ty správné problémy

V předchozím článku jsme viděli, jak přistupovat k vývoji produktů – musíte…

Chcete-li uspět v podnikání, držte se těchto tipů a zůstaňte zdraví

Pokud jde o podnikání, jste vaše firma vy sami. Proto se musíte nejdřív…

Zakladatelé: Nezbytnost pro úspěšný startup (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že počáteční tým zakladatelů je jádrem…

Ecommerce v roce 2020: Co můžeme očekávat?

Vzhledem k tomu, že prodeje realizované online budou dále narůstat, mělo by…

Nebojte se nepohodlí a dostanete se dál

Udělejte to, co je těžké, aby se v budoucnu vás život stal méně těžkým. Jak…

Influencer marketing: Jak začít?

Influencer marketing je nástroj, který vám může pomoci s růstem. Je to však…

Článek v rámci předplatného Jste dobří v mluvení na veřejnosti? Zpeněžte své zkušenosti

Můžete pomoci ostatním vytvořením kurzu a jeho prodejem na svém webu. Nebo…

Obsahový marketing: Proč je vlastně tak účinný?

Pokud chcete, aby vaše firma uspěla, co nejdřív začněte vytvářet poutavý,…

Propagují vaši společnost v sociálních médiích také zaměstnanci?

Víte, co dělají Dell, MasterCard, Starbucks a některé univerzity na…

Proveďte výzkum, získáte skvělý obsah

Zejména na poli B2B by měl být původní výzkum základem vašich…

Výpis 7991 z celkem 1897