Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími osobnostmi ve svých oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys.
JAK SE MĚNÍ ZÁKAZNÍCI, JEJICH CHOVÁNÍ, POTŘEBY, OČEKÁVÁNÍ a jak na tyto změny reagovat?
Poučme se z krizového období a vytěžme pro budoucnost co nejvíce!
Top řečníci napříč byznysy od korporací po startupy představí nejnovější trendy a inovace v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service, přibližování zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti v době digitalizace, umělé inteligence, robotizace a nových společenských trendů.
Termín konání
13. 10. 2022, Praha
Řečníci
Moderátoři
Cena
Původní cena je 6 900 Kč bez DPH vč. občerstvení po celý den, v rámci partnerské spolupráce získáváte slevu 1 000 Kč po uvedení "ivitera" do pole slevový kód. Cena po slevě je tak 5 900 Kč bez DPH / účastník.