Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií dané firmy. Oba tyto ukazatele jsou dobrými indikátory toho, jak vitální firma je. Zároveň…
V předchozím článku jsme viděli, proč jsou i ta nejmenší vyrušení špatná.…
Citlivostní analýza, jinak také označované What-if (co-když) analýza řeší…
Řekněme, že pracujete na počítači a vedle na stole máte položen svůj chytrý…
Seznam je fabrika na vydělávání peněz se ziskem přes miliardu korun ročně,…
Nokia byla finská firma s globalním dopadem. Její výrobky se prodávaly ve…
Roboti zatím hrají v každodenních životech jen nepatrnou roli. Skutečné…
Profil na sociální síti LinkedIn má v tuto chvíli již více než 400 milionů…
V minulém článku, který vycházel z materiálu uveřejněného na webu mckinsey.…
Uvědomujete si, že sociální média jsou mnohem víc než jen marketingový…
Citlivostní analýza, jinak také označované What-if (co-když) analýza řeší…
Pokročilé technologie a digitální nástroje (obzvláště lepší pokrytí mobilní…
Největším kamenem úrazu při hledání dokonalého eshopu bývá samotná…