Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se zákazníky) vytváří potřebu využívání inteligentních aplikací.…
Hlad po rychlém připojení firem i domácností k Internetu je hnacím motorem…
Ve Spojených státech již zkrachovalo mnoho firem, které poskytovaly…
Časopis **Call Center** udělil společnosti **Cincom** cenu Výrobek roku za…
Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací…
Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se…
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě…
S koncepcí technologie PLT (číslicová komunikace po silovém vedení) přišla…
Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu…
Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste…
V posledních měsících vzniklo na trhu obrovské množství burz jak…
Většina společností v současné době využívá nové možnosti elektronických…
Poskytovatelé aplikačních služeb (ASP) nabízejí přístup ke stejnému typu…