Ekonomická realita let 2001 a 2002 vedla k novému trendu tzv. odvážnému vedení čekání na to, až někdo udělá něco za vás nebo až se věci změní samy, je minulostí.…
Budování CRM systému a s ním související zákaznické databáze je nekončící…
V některých internetových obchodech tvoří příjmy od pravidelných uživatelů…
I velkým a známým společnostem se stává, že vybudují komplexní systém pro…
Stejně jako člověk raději než v přeplněném vesnickém koloniálu nakupuje v…
S rozvojem znalostní společnosti se klade stále větší důraz na spolupráci…
Emaily a vůbec ostatní moderní technologie jsou při komunikaci, ať už se…
Kreativita a schopnost bystrého úsudku je jedním ze základních kamenů…
Nová biometrická technologie umožňuje zákazníkům v obchodech platit pouhým…
On-line zákazník nakupuje snadno kliknout myší, potvrdit nabídku, číslo…
Marketingová strategie je jedním z pilířů úspěšnosti podniku, ale ne tehdy,…
Řada zákazníků i firem začíná čím dál víc přicházet na chuť internetovému…
Internet se v oblasti zákaznické podpory prosazuje stále více. Řada lidí…