Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické poptávky na mikrosegmentální úrovni a propojení vzniku poptávky s…
Od doby, kdy se Internet stal součástí pracovišť se zaměstnavatelé obávají,…
Stále více firem umisťuje svou nabídku na webové stránky, případně si…
Co může být ještě horší než klasický spam? Nepochybně spam, který si z lidí…
Také už vás otravují všudypřítomné mobilní telefony? Jestliže ano, budete…
Není žádným tajemstvím, že mnoho zaměstnanců využívá firemní připojení k…
Britská počítačová společnost (BCS) provedla v nedávné době výzkum, jehož…
Mobilní telefon má dnes ve vyspělém světě téměř každý člověk, mobilní…
Globální PR firma Burson-Marsteller má dobré zkušenosti se znalostním…
Ti starší z nás, zvláště Američané, si pod pojmem spam možná vybaví kus…
Zatímco největší výrobci mobilních telefonů lákají spotřebitele na nové…
Bez ohledu na typ stránek, které provozujete, se vám hodí v podstatě dva…
Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka…