Vůdce tady, vůdce tam, všude, kam se podívám...

Všichni mluví o vůdcovství, o týmové práci, o lidech. Dobré vůdcovství je základ, to ostatní jsou detaily. Všude vám dají návod, jak se stát kvalitním vůdcem, osobou, kterou budou chtít ostatní následovat. Autor článku se však obává, že leadership nemůže být všelékem nebo omluvou pro ignorování otázky, jak vytvořit produkty, za které bude chtít zákazník zaplatit. Bez jednoduchého plánu, jedné cesty, které každý rozumí a věří, že vede k úspěchu, je leadership bezcenný. Můžete mít skvělé lidi, kteří efektivně komunikují, mají vysokou morálku a následují svého vůdce přímo do propasti.

Aby podnik fungoval efektivně, musíte vědět, kam jdete. Musíte identifikovat překážky a nástrahy na cestě. Rozdíl mezi úspěšným byznysem a efektivní sektou je ten, že úspěšný byznys dává smysl jak objektivnímu vnějšímu pozorovateli tak i loajálnímu, možná zaujatému, internímu pracovníkovi. Klidně se inspirujte publikacemi a radami o vůdcovství, dobří vůdci jsou efektivnější než my ostatní v přijímání obtížných strategií. Ale pamatujte, že lídr nemůže uspět ve vakuu. Jestliže vedete svůj tým cestou, kterou jste vybrali, musíte si být jisti, že máte mapu.

-ba-
Article source Marketing Profs - US website focused on marketing and advertising
Read more articles from Marketing Profs