Podnikatelé často bojují s časem. Většinou jej mají málo a nejraději by všechno udělali co nejrychleji. V některých věcech by však spěchat neměli, stejně tak, jako by neměli zbytečně otálet s jinými. Podnikatelský server Inc.com proto přinesl praktický seznam kroků, které by podnikatelé měli dělat rychle a které naopak pomalu, aby efektivně využili svůj čas.
Co dělat pomalu
-
Strategické plánování,
-
kritizování,
-
odsuzování druhých,
-
přesouvání úkolů mezi nejvyšší priority,
-
přijímání zaměstnanců,
-
vzdělávat zaměstnance (ne doslova pomalu, ale neustále).
Co dělat rychle
-
Propouštění nevýkonných zaměstnanců,
-
ukončování projektů, které již nejsou stejným směrem jako vývoj firmy,
-
předávání specifické zpětné vazby,
-
připouštění vlastních chyb,
-
povyšovat zaměstnance zevnitř,
-
opouštění toho, co jste vyzkoušeli a nefungovalo to.
-kk-