Nebojte se říkat „ne“
Podle serveru Entrepreneur.com nelze vyhovět všem a se vším. Základem úspěchu je umět říci lidem a věcem ne a soustředit se na ty důležité věci.
Určete si priority
Snaha stihnout všechno vede pouze k chaosu. Je proto nutné určit si priority, a těm se dlouhodobě a soustavně věnovat.
Pomáhejte ostatním
Téměř paradoxní radou, jak mít dostatek času na svou práci, je pomáhat ostatním členům v týmu, pokud nestíhají. Je to z toho důvodu, že pokud někdo neudělá svou práci, v dlouhodobém horizontu to často přidělá více práce všem ostatním členům týmu. Stejně tak platí, že pokud budete pomáhat ostatním, budou i oni poté ochotni pomoci vám, když nebudete stíhat.
Používejte software blokující surfování na internetu
Prokrastinace se stala již tak vážným problémem, že existují i počítačové programy a mobilní aplikace, které vám dočasně zablokují určitý obsah na internetu, abyste se zbavili lákadel internetu a nekonečného surfování.
Rozvrhněte si čas do bloků
Rozdělte si pracovní čas na jednotlivé bloky a v rámci těchto bloků se vždy věnujte pouze jedné konkrétní věci, která vás posune dál v rámci určité priority. Nedovolte jiným věcem, aby narušily svatost daného konkrétního časového úseku. Nemějte ale přehnaná očekávání a zapomeňte si naplánovat i dostatek odpočinku.
-mm-