Kreativní management vyžaduje odvahu (I. díl): Tvořivost, nebo zodpovědnost?

Přečtete-li si název článku, vypadá na první pohled uvedená otázka dost podivně. Proč by měl člověk ve vedoucí pozici váhat, zda chce podporovat tvořivost? Odpovídá přece za úspěch jím řízené organizace – podniku, divize, oddělení. A úspěch v konkurenčním prostředí volného trhu znamená být nejlepší mezi dobrými, být první mezi prvními, inovovat, určovat trendy, zkrátka být velice originální a kreativní. To je nesporně pravda a řada velice úspěšných firem si klade tvořivost na svůj vývěsní štít mezi nejvýznamnější firemní hodnoty.

Jan Holeyšovský, Almakon

Do you want to read the whole article?
Get a subscription for free or from CZK 58 per month

For companies, the subscription costs from CZK 1,490 per year plus VAT. For private persons and self-employed persons for CZK 690 per year, including VAT.

Attention: Special Offer, by the end of the year use the offer for 30 days for CZK 149. However, you can also get the subscription for free.

Don't know how to proceed? See the complete subscription terms or contact us.

Články v sérii

Aktuální

Kreativní management vyžaduje odvahu (I. díl): Tvořivost, nebo zodpovědnost?

Aktuální

Kreativní management vyžaduje odvahu (II. díl): Vytváříme tvůrčí prostředí