Manažer - zprávy z managementu

Řídíte zákaznickou podporu tak, aby pomáhala vašemu byznysu?

Obzvláště pokud jste vytížený manažer, řízení týmu, který má poskytovat profesionální a efektivní servis vašim zákazníkům, pro vás může být velkou dodatečnou zátěží.…

Jak a čím opravdu motivovat?

Jak motivovat zaměstnance? Jejich pracovní úkoly můžete učinit zábavnějšími…

Rizika, která vaši firmu ohrožují zevnitř

Interní hrozby jsou naprosto reálné a ohrožují firmy stejně jako rizika…

Jak vyprávět skvělý příběh

Většina doporučení, jak zvládnout prezentaci nebo jiné veřejné vystoupení…

Předpoklady úspěšného myšlenkového leadershipu

Myšlenkový lídr je osoba, ale může to být i organizace, která je uznávaným…

4 hry, které posílí váš tým

Chcete-li podpořit vztahy ve vašem týmu a zlepšit morálku, hodí se čas od…

Čeho se vyvarovat při budování osobní značky

Vaše osobní značka je životně důležitým prvkem celé vaší kariéry, obzvláště…

Používejte neverbální komunikaci k dosažení svých cílů

K dosažení cíle nestačí jen slovně vyjádřit váš požadavek. Důležitou…

I zkušení manažeři mají své slabiny

Každý má určitá slabá místa, která mu brání pracovat efektivněji a…

5 tipů, jak předejít konfliktům

5 tipů, jak předejít konfliktům

V pracovních a obchodních vztazích často dochází k konfliktům. Jsme…

Proč pomluvy nejsou životaschopnou strategií pro váš byznys

Očerňování a pomluvy často fungují v politice obzvláště v předvolebních…

Jak řídit změnu

Samotnou původní změnu je třeba oddělit od následného přechodu k běžnému…

Informační veletrh ACCESS MBA

Informační veletrh ACCESS MBA v Praze - individuální konzultace k programům MBA

středa, 3. prosince 16:3022.00 Praha, Hotel GrandioR Hotel - Conference…

Výpis 833845 z celkem 1934