Manažer - zprávy z managementu

Blogy dobré i špatné pro byznys

Měly by firmy nechat své zaměstnance, aby si vedli internetové deníčky a zmiňovali se v nich i o své práci? A jak velkou pozornost by měly věnovat tomu, co o nich ve…

Není obchodník jako obchodník

Článek v rámci předplatného Není obchodník jako obchodník

Na počátku uzavírají většinu obchodů zakládající členové firem. S rozvojem…

4 tipy, jak získat publikum

4 tipy, jak získat publikum

Odborníky nepřestává udivovat, kolik velice inteligentních lidí a expertů…

Jak na reference

Článek v rámci předplatného Jak na reference

Reference jsou výborný prostředek propagace. Dodají vám důvěryhodnost…

Vše, co jste se naučili o veřejném vystupování je špatně

Vše, co jste se naučili o veřejném vystupování je špatně

Lidé si mezi sebou již dlouhé roky předávají řadu mylných rad o veřejném…

E-maily, které zabodují

Článek v rámci předplatného E-maily, které zabodují

E-mailové schránky se den ode dne plní věším množstvím špatně navržených…

Jak na komunikační dovednosti

Jak na komunikační dovednosti

Komunikační dovednosti jsou velice důležité pro úspěšný styk se zákazníky.…

Studie: Životní a obchodní partneři

Studie: Životní a obchodní partneři

Pohlaví společníků, jejich vztah a obor podnikání výrazně ovlivňují…

Výpis 950957 z celkem 957