Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí dvojnásob v dobách změn. Vůdce, kterému ostatní důvěřují i v…
Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými…
V dobách změn a rozruchu se od vůdců očekává, že budou autentičtí a…
Firmy často nedoceňují skutečnost, že práci znalostních pracovníků výrazně…
Podpora spotřebitelských práv, prosperita a dobré životní podmínky patří…
Dobrá obchodní strategie vyžaduje strategii vůdcovství potřebnou…
Pod tlakem každodenní práce někdy vedoucí pracovníci lehce přehlédnou vliv…
Měly by firmy nechat své zaměstnance, aby si vedli internetové deníčky a…
Na počátku uzavírají většinu obchodů zakládající členové firem. S rozvojem…
Odborníky nepřestává udivovat, kolik velice inteligentních lidí a expertů…
Lidé si mezi sebou již dlouhé roky předávají řadu mylných rad o veřejném…