V článku na webu businessnewsdaily.com jsme se dozvěděli ještě mnohem víc.
Dobré úmysly nemusí stačit
Když připravujete poděkování, dejte si pozor. Zde jsou 3 věci, na které nesmíte zapomínat.
1) Neomlouvejte se za svá selhání
Možná, že se pohovor nevyvedl tak, jak byste chtěli. Ať už se však stalo, co chtělo, neměli byste se k tomu vracet. Jen na to znovu zbytečně upozorníte. Nezmiňujte tedy žádné negativní aspekty.
Možná jste nezodpověděli nějakou otázku nebo jste si nevybavili jméno, ale zpětně už to nevyřešíte. Náborář měl příležitost se s vámi setkat a udělat si svůj názor. Jiná věc je, že byste neměli přidávat další chyby. Zkontrolujte si, že vaše poděkování neobsahuje chyby nebo překlepy.
2) O nic nežádejte
Proč píšete poděkování? Abyste vyjádřili vděčnost, tak o nic jiného neproste. Vypadalo by to, že poděkování posíláte s postranními úmysly – jen proto, abyste si zajistili výhodu. Poděkování není ani obchodní nabídkou, takže nic nenabízejte. Ztratilo by tak na své autentičnosti.
3) Nebuďte zoufalí
Nejtěžší část už je za vámi. Nyní je čas na to vyjádřit vděčnost a věřit si. Nikdo nemá zájem o zoufalé lidi a pracovníci HR už vůbec ne. Pošlete pouze uctivou, profesionální zprávu s poděkováním a doufejte v nejlepší.
-jk-