Článek pojednává o možnostech realizace optimální aktivní a pro-aktivní zákaznické péče, které mohou výrazně zvýšit příliv nových zákazníků. Zákaznický servis vyžaduje stále nové způsoby podpory vztahů a dialogu se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti.
Podstata internetové péče **On-line Talk** je zřejmá – zákazník si v textové formě „dopisuje“ v reálném čase s operátorem „Internet“ centra. Tito tzv. operátoři webu mohou zákazníkovi poskytovat on-line různé údaje v podobě dynamických www formulářů a stránek (smlouvy, všeobecné podmínky apod.). Mohou však fungovat i jako prodejci, poradci nebo navigátoři.
Zde však dvojnásob platí, že člověk má přednost před technikou, a proto má přímý kontakt s operátorem webu osobní interaktivní charakter.
*Datum vydání:* I/2001
Zdroj: Elektrizitätswirtschaft - německý časopis věnovaný energetice