Kde začít, když si chcete vytvořit vlastní webovou stránku? (5/5)

Vytvoření webové stránky pro vás nebo vaši začínající firmu zahrnuje řadu kroků. Připravili jsme seriál plný rychlých tipů a otázek, které vám pomohou s plánováním, spuštěním i přípravou obsahu pro váš web, který návštěvníky zaujme.

V tomto závěrečném díle se zaměříme na zdroje vaší inspirace pro hodnotný obsah na webové stránce, která návštěvníky zaujme.

Ilustrační snímek

Využijte vyhledávač

Když vaši zákazníci chtějí něco najít, jdou do vyhledávačů a zadávají dotazy. Výsledky, které se zobrazují k vašemu typu produktu nebo službě, vám mohou poskytnout dobrou představu o tom, které stránky vyhledávače považují za důležité a jaké stránky získává návštěvnost díky hledaným výrazům. Tyto výpisy vám mohou poskytnout nápady na obsah, který byste měli také vytvořit.

Vyhledávací nástroje mají algoritmy, které se učí pojmy, které lidé často hledají, a když někdo začíná psát dotaz, vyhledávač zobrazí rozevírací nabídku s predikcemi dotazu. Tedy podle toho, co si myslí, že chcete napsat na základě předchozích dotazů ostatních uživatelů. Pokud hledáte věci či služby, které nabízíte, může to být pro vás užitečné vodítko při tvorbě obsahu.  

Získejte nápady na obsah ze sociálních médií

Pokud chcete tvořit obsah, který zaujme návštěvníky webových stránek, musíte vědět, co je zajímá. Sledujte na sociálních sítích, o čem lidé ve vztahu k vašemu oboru a produktům hovoří. Podívejte se, co propagují vaši konkurenti.

Nedělejte to sami

Jedna z největších chyb v content marketingu je, že se každý snaží přijít s nápady na vlastní pěst. Pokud nejste jedni z mála lidí, kteří mají v tomto oboru praxi, investujte raději do kvalitní posily. Každý má jiné zkušenosti a tyto zkušenosti vás mohou výrazně obohatit.

Vyzkoušejte Buzzsumo

Služba Buzzsumo sleduje platformy sociálních médií a upozorní vás, když se něco stane virálním obsahem.

Video poutá pozornost

Uživatelé chtějí video. Text a obrázky stále fungují, ale videa tento trend přebíjí. Velmi snadno upoutají pozornost člověka. Sdílejte tipy, návody, Q&A, rozhovory aj. pomocí videoobsahu. 

Sdílejte svůj příběh

Ideální pro poskytovatele služeb. Lidé se lépe ztotožní s vaší osobou, pokud jim nabídnete svůj příběh a poodhalíte váš přístup k práci.

Požádejte čtenáře o pomoc

Pokud máte zavedený blog se základnou čtenářů nebo ideálně rovnou seznam emailů, zeptejte se vašich kontaktů, co by je zajímalo. Staňte se pro své čtenáře partnery. Nedívejte se na ně jen jako na zákazníky.

Udělejte rozhovor

Najděte si odborníka a zrealizujte s ním rozhovor na téma související s vašimi čtenáři. Ještě lepší je: požádejte své čtenáře, aby sami položili otázky.

Příspěvky hostů

Hostující příspěvky fungují dobře, pokud je host autoritou ve svém oboru.

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How

Články v sérii

Aktuální

Kde začít, když si chcete vytvořit vlastní webovou stránku? (1/5)

Aktuální

Kde začít, když si chcete vytvořit vlastní webovou stránku? (2/5)

Aktuální

Kde začít, když si chcete vytvořit vlastní webovou stránku? (3/5)

Aktuální

Kde začít, když si chcete vytvořit vlastní webovou stránku? (4/5)

Aktuální

Kde začít, když si chcete vytvořit vlastní webovou stránku? (5/5)