Využijte vyhledávač
Když vaši zákazníci chtějí něco najít, jdou do vyhledávačů a zadávají dotazy. Výsledky, které se zobrazují k vašemu typu produktu nebo službě, vám mohou poskytnout dobrou představu o tom, které stránky vyhledávače považují za důležité a jaké stránky získává návštěvnost díky hledaným výrazům. Tyto výpisy vám mohou poskytnout nápady na obsah, který byste měli také vytvořit.
Vyhledávací nástroje mají algoritmy, které se učí pojmy, které lidé často hledají, a když někdo začíná psát dotaz, vyhledávač zobrazí rozevírací nabídku s predikcemi dotazu. Tedy podle toho, co si myslí, že chcete napsat na základě předchozích dotazů ostatních uživatelů. Pokud hledáte věci či služby, které nabízíte, může to být pro vás užitečné vodítko při tvorbě obsahu.
Získejte nápady na obsah ze sociálních médií
Pokud chcete tvořit obsah, který zaujme návštěvníky webových stránek, musíte vědět, co je zajímá. Sledujte na sociálních sítích, o čem lidé ve vztahu k vašemu oboru a produktům hovoří. Podívejte se, co propagují vaši konkurenti.
Nedělejte to sami
Jedna z největších chyb v content marketingu je, že se každý snaží přijít s nápady na vlastní pěst. Pokud nejste jedni z mála lidí, kteří mají v tomto oboru praxi, investujte raději do kvalitní posily. Každý má jiné zkušenosti a tyto zkušenosti vás mohou výrazně obohatit.
Vyzkoušejte Buzzsumo
Služba Buzzsumo sleduje platformy sociálních médií a upozorní vás, když se něco stane virálním obsahem.
Video poutá pozornost
Uživatelé chtějí video. Text a obrázky stále fungují, ale videa tento trend přebíjí. Velmi snadno upoutají pozornost člověka. Sdílejte tipy, návody, Q&A, rozhovory aj. pomocí videoobsahu.
Sdílejte svůj příběh
Ideální pro poskytovatele služeb. Lidé se lépe ztotožní s vaší osobou, pokud jim nabídnete svůj příběh a poodhalíte váš přístup k práci.
Požádejte čtenáře o pomoc
Pokud máte zavedený blog se základnou čtenářů nebo ideálně rovnou seznam emailů, zeptejte se vašich kontaktů, co by je zajímalo. Staňte se pro své čtenáře partnery. Nedívejte se na ně jen jako na zákazníky.
Udělejte rozhovor
Najděte si odborníka a zrealizujte s ním rozhovor na téma související s vašimi čtenáři. Ještě lepší je: požádejte své čtenáře, aby sami položili otázky.
Příspěvky hostů
Hostující příspěvky fungují dobře, pokud je host autoritou ve svém oboru.