Nemusíte čekat, až někdo vysloví obecnou pravdu, kterou se máte řídit. Vy sami totiž můžete zjistit, jak efektivní je vaše webová stránka nebo jak ji vylepšit: * Vyhodnocení návštěvnosti každé z vašich internetových stránek vám napoví, které informace uživatelé a potencionální zákazníci hledají. Následně můžete cestu k nejžádanějším informacím zjednodušit a zvýraznit, * Vyhodnocení nejméně populárních stránek vám na druhou stranu poskytne informace o datech, která zákazníci nehledají, nebo poukáže na nepružnost konkrétní stránky, * Průzkum, jakým směrem se ubírají kroky uživatelů po vašich stránkách vám pomůže přehodnotit a efektivně pozměnit strukturu stránek, * Využití e-mailu a jiných dotazníkových forem vám poskytne přímou zpětnou vazbu o vaší klientele, a * Prostor pro vyjádření zákazníků k vašim službám i stránkám jako takovým přímo na vaší domovské stránce vám pomůže co zlepšovat vaše služby i vztahy s klienty.