Dejte si záležet na tvorbě dobrého podpisového souboru, jestliže ho chcete využít jako reklamu. Nezapomeňte uvést odkaz na své webové stránky a nějaké kontakty. Přidejte informace, které by mohly zaujmout příjemce e-mailu.
Podpisový soubor může obsahovat také obrázky. Ty jsou sice užitečné pro upoutání pozornosti příjemce, avšak dbejte na to, aby obrázek sloužil vašemu sdělení a ne naopak.
Nezapomeňte umístit přímý odkaz na produkt, který chcete propagovat. Ačkoliv se zdá samozřejmé, lidé často dělají tu chybu, že sice poskytnou odkaz na své stránky, ale na specifický produkt odkaz uvést zapomenou.
Pokud jsou chytře použity, mohou podpisové soubory být efektivním doplňkem klasické reklamy a propagace. Dají se použít v jakémkoli poštovním klientu a jejich tvorba stojí minimum času.
-ds-
Zdroj: Article Alley - přední světová databáze volně přístupných autorských článků