- Vytvořte zákaznickou skupinu 10 až 20 zákazníků, s nimiž budete udržovat pravidelný kontakt. Můžete ji využít pro odpovídání na různé otázky ohledně zlepšení vašich služeb. Jejich aktivitu odměňujte. - Zajistěte jednoduchou navigace vašich webových stránek. Zaveďte rubriku „Často kladené otázky“. - Připomínky zákazníků řešte rychle a kompletně. Na telefonáty a e-maily odpovídejte nejpozději do několika hodin. - Nenechte své zákazníky dlouho hledat kontaktní informace. Umožněte jim jednoduše vás kontaktovat. Čím více možností kontaktování nabídnete, tím lépe. - Ujistěte se, že vaši strategičtí partneři a zaměstnanci znají vaši politiku poskytování služeb zákazníkům. Zdůrazněte důležitost flexibility, individuálního přístupu ke každému zákazníkovi. Úspěchy odměňujte. - Poskytujte zákazníkům více, než očekávají. Rozesílejte dárky nebo děkovné dopisy na důkaz vašich díků. Zákazníkům, kteří u vás nakoupí hodně nebo opakovaně poskytujte výhody. - Vždy buďte zdvořilí. Přiznávejte svoje chyby a omlouvejte se za ně. - Oceňujte své zákazníky pomocí bodů. Průběžně je informujte, kolik bodů již mají na kontě. - Obchodujete-li na lokální úrovni, pozvěte zákazníky do vaší kanceláře na oběd, večírek, grilování, seminář a další speciální příležitosti.