Výše uvedená studie konkrétně objevila, že 47% zaměstnaných Američanů používá Internet častěji doma za účelem své práce, než v práci za účelem osobních aktivit, zatímco opačně se to týká jen 27%. Zúčastnilo se jí 501 dospělých osob. Dále bylo zjištěno, že delší čas osobními aktivitami v práci tráví pouze ti lidé, kteří doma nemají k Internetu přístup (asi 6,5 hodiny týdně). Výsledky studie, které jasně nabádají zaměstnavatele, aby těžili z objevené výhody zneužívání firemního přístupu k Internetu mnoho lidí udivily. Někteří internetoví odborníci jim odmítají věřit. Zůstávají v tomto smyslu skeptičtí a tvrdí, že Internet zcela smazal původní hranici mezi domovem a zaměstnáním. Na konci článku proto následuje diskuse.
**Datum vydání:** II/2003 Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com