Odborníci se domnívají, že důvěrnostní doložky ve skutečnosti nedokázaly nic jiného, než znechutit adresáty elektronických zpráv a snížit autoritu odesílatelů v jejich očích. Přiložení takové doložky ke každé odchozí zprávě rozhodně není zárukou vyšší bezpečnosti. Smysl mají tyto doložky jen za určitých předpokladů, konkrétně při dodržování tří pravidel: - Adresát a odesílatel by měli nejprve společně uzavřít dohodu o důvěrnosti vyměňovaných elektronických zpráv. - Doložka by vždy měla definovat důvěrnost zpráv individuálně na základě uzavřené dohody. - Důvěrnými by měly být označovány pouze materiály, které skutečně jsou důvěrné.
**Datum vydání:** II/2003 Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com