Nebojte se sociálních médií

Spisovatel William Faulkner jednou řekl, že psát román je jako snažit se postavit kurník během hurikánu. Stejně dnes může působit snaha o úspěšné plutí na vlnách sociálních médií. Jsou to velmi silné kanály, které mohou firmám přinést řadu nových možností. Je proto třeba umět s nimi správně pracovat.

- Pokládejte provokativní otázky. Chcete-li v sociálních médiích dosáhnout nějakého vlivu, musíte být relevantní. Ptejte se například, co děláte špatně.

- Věnujte stejný čas naslouchání jako mluvení. Nepoužívejte sociální média jen k jednosměrnému šíření reklamy. Ukažte zájem o zákazníky a reagujte na jejich zpětnou vazbu.

- Propojujte osobní s pracovním. Uživatelé sociálních médií chtějí vyvážený mix obchodních a osobních informací. Propojujte proto propagování vašich produktů s vašimi obchodními zájmy. Čím zajímavější pro vás něco bude, tím zajímavější to může být i pro vaše zákazníky.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek