Firemní intranet, vybudovaný v polovině 90. let, zajišťoval přístup k dokumentům pro 50 tisíc zaměstnanců rozdělených do 20 obchodních jednotek. Objem informací se zdvojnásoboval každých 18 měsíců. V lednu 2000 pak byla vytvořena funkce tzv. „informačních stewardů“, kteří měli na starost „správu podnikových znalostí nové generace“.
Stewardy v jejich práci podporuje Centrum zdrojů pro správu znalostí (ozn. KMRC). Komunikace má podobu e-mailových zpráv nebo telekonferencí. Požadavky jednotlivých oddělení v oblasti správy znalostí prezentují stewardi jejich ředitelům. Největší nároky na zavádění funkce informačních stewardů vyplývají z rychlosti prosazování obecných obchodních strategií.
Jelikož se správa dokumentů v určitých odvětvích řídí přísnými pravidly, rozhodlo se vedení společnosti ponechat každé obchodní jednotce její stávající program správy znalostí.Autor příspěvku přibližuje práci tří konkrétních „informačních stewardů“.