Když lidé o vašich www nevědí, nenavštíví je. Proto je třeba propagace webových stránek stejně jako vašich produktů nebo služeb.
Offline marketing
Zkuste své www zviditelnit na offline místech, kde se pohybují vaši zákazníci. Veškeré vaše propagační materiály by měly obsahovat vaši URL a povzbudit čtenáře, aby stránky navštívili.
Pokud se dostanete k tomu, že budete hovořit na veřejnosti, s reportérem, publikovat atp., nezapomeňte své www zmínit.
Další dobrá propagační příležitost je na dárkových předmětech, které vaše firma nabízí – hrnečky, podložky pod myš, tužky atp.
Online marketing
Nezapomeňte uvádět URL ve vaší hlavičce ve zprávách, které zasíláte lidem, kteří se u vás zapsali, na fórech atp.
Požádejte obchodní partnery, aby vaše URL uvedli na svých stránkách. Využívejte k propagaci také online tiskové zprávy.
Snažte se být kreativní v off i online propagaci. Někdy se osvědčil i extrémní a neobvyklý marketing.
-av-