Čím se liší úspěšné profily na LinkedIn od těch ostatních? Pochopitelně na prvním místě je optimalizace. Ale konkurence je veliká, mít úplný a dobře zpracovaný profil nestačí. Klíč je stejný jako na ostatních sociálních sítích – zapojení se. Jak na to?
1. Aktualizace
Uživatelé, kteří nejméně jednou týdně sdílí obsah v rámci svých skupin na LinkedIn, mají až desetkrát větší šanci, že budou kontaktováni s novou kariérní nabídkou. Publikovat můžete články, blogy, nebo zajímavý materiál, o kterém jste se dozvěděli. Jediné, co je důležité, je jeho kvalita. Ale pozor – příliš časté publikování naopak není doporučeno.
2. Plánování
Protože již existují aplikace LinkedIn na chytré telefony či iPady, nikdo nemůže říct, že na práci na síti nemá čas. Pokud byl právě tohle váš problém, vytvořte si rozvrh a dodržujte ho. Zkuste třeba vkládat aktualizace u ranní kávy. Zkrátka naplánujte si termín a ten dodržte.
3. Vložte kvalitní profilovou fotografii
Dostanete takovou práci, na jako vypadáte. Tak se podle toho zařiďte. Investice do profesionální fotky od fotografa se vám může mnohokrát vrátit.
Obecně platí, že profily s fotografií jsou sedmkrát častěji navštěvované v porovnání s těmi bez obrázků.
4. LinkedIn není Facebook
Nikoho na LinkedInu nezajímá, že se vám rozpadl vztah, nebo máte špatnou náladu, protože je ošklivo. Zachovejte profesionalitu a vyjadřujte se k aktuálním otázkám. Sledujte 10 firem, u kterých byste jednou chtěli pracovat, ale nezapomínejte ani na tu, kde působíte nyní. Sdílejte zajímavý obsah a uvidíte – výsledky se dostaví.
-th-