Tyto tipy uveřejnila webová stránka Entrepreneur.com.
Hlasování na LinkedIn
Už je to nějakou dobu, co na LinkedIn můžete zorganizovat hlasování (v angličtině „LinkedIn poll“). Stačí při tvorbě nového příspěvku zvolit možnost „Vytvořit hlasování“. Hlasování na jakékoliv téma, které se týká vaší práce či vašich zájmů, je velmi atraktivní a efektivní způsob, jak angažovat vaší síť, umožnit lidem debatovat, dozvědět se něco nového ze svého oboru a také získat cenná data pro další práci nebo propagační činnost.
Video
Video je samozřejmě možné na LinkedIn vkládat už celé roky. I přestože je však videoformát nesmírně oblíbený u uživatelů a dovede kohokoliv zaujmout, stále se využívá až překvapivě málo. I běžný text přepracovaný pomocí jednoduchého programu to videografiky má často větší dopad, než tradiční psaný příspěvek.
LinkedIn události
Podobně jako na Facebooku lze i na LinkedIn organizovat akce. Ty mohou být fyzické, virtuální nebo jen čistě informativní. Stejně tak mohou mít třeba i jen audio podobu nebo být zcela externí. Na tuto událost můžete jako hostitel pozvat řečníky i účastníky. Pokud tedy propagujete nějakou vám organizovanou událost, určitě možnosti vytvoření LinkedIn události využijte.
Buďte aktivní
Obecná rada při budování silné osobní značky pak zní: buďte aktivní. Komentujte relevantní příspěvky, označujte své kontakty ve svých příspěvcích a otevírejte zajímavá a ideálně i trochu kontroverzní témata. Pokud budete jen pasivní součástí své sítě kontaktů, nikdy vás nebude nikdo brát jako příliš velkou autoritu v dané oblasti.
-mm-