Cílovou skupinou jsou zejména klienti, kteří již firemních služeb využili. Zasílání aktuálních nabídek elektronickou poštou zajistí podniku informované zákazníky a taktně se klientům připomene. Náklady na takovou reklamu přitom nejsou nijak závratně vysoké.
Dobré je vytvořit si ustálenou e-mailovou komunikaci. Informujte zákazníky pravidelně. Využijte této formy reklamy při akčních cenách nebo zvláštních nabídkách vaší firmy. Nechte odkaz na svou webovou stránku. Pokuste se vzkaz odlehčit, mnoho firem používá například stylizované kreslené vtipy nebo krátké komiksy.
Několik zásad vám pomůže zajistit efektivní využívání reklamy pomocí elektronické pošty. Přiložte odkaz na předchozí informační „letáky“. Nabídněte více možností, jak se zaregistrovat a připojit, včetně registrace off-line. Snižte počet vstupních otázek na nutné minimum. Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral