Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (1/2)

Technologie budou i nadále měnit podobu marketingu. Marketéři, kteří se učí ovládat nové nástroje, díky automatizovaným řešením rozšiřují své možnosti. Co se však nemění je to, že boj o pozornost potenciálních zákazníků zůstává ostrý.

Ilustrační snímek

Hlavně jde o to, že se musíte snažit propojit svou firmu/značku s vaším publikem. Musíte přitom zůstat autentickými a udržet si lidský hlas. Použijte obsah k upevnění vztahů, ne jen k okamžitému prodeji.

Buďte originální a relevantní, nesnažte se nalákat na bombastický titulek

Nejlepším způsobem, jak dosáhnout tvorby originálního a relevantního obsahu, je vytvořit váš vlastní obsah. Použijte své vlastní nápady nebo si najděte poradce či agenturu, která vám s tím pomůže. Nekopírujte aktuální titulky novin a virální mainstream. Velmi často to totiž dopadne jako kopírování něčeho, co už někdo zpracoval lépe – je špatné, když marketéři nedokáží aktuálním tématům aspoň trochu osobitosti a stylu jejich firmy.

Lidé se navíc rychle naučili vyhýbat se bombastickým titulkům, které jsou jen návnadou. To, co vaše publikum chce, je skutečně hodnotný obsah, který jim může pomoci vyřešit jejich problémy. Neztrácejte důvěru vašeho publika jen proto, že jste líní, říká článek na webu business2community.com.

Potřebujete mít plán svého obsahového marketingu

Pokud si obsah neplánujete, začněte to dělat. Plánování vám totiž umožňuje přizpůsobit obsah vašim podnikatelským cílům. Váš primární cíl je publikovat obsah, který slouží jak publiku, tak vašemu podnikání. Kalendář tvorby obsahu vám pomáhá naplánovat smysluplný a užitečný obsah.

Storytelling vaší značky

Není to o tom, že budete mluvit o sobě, ani o tom, že byste ostatní nutili, aby o vás mluvili. Vyprávění vaší firmy musí jít mnohem hlouběji. Sdílejte příběhy o tom, kdo jste a proč děláte to, co děláte. Zaměřte se na zkušenosti, které svým zákazníkům přinášíte. To vás propojí s vaším publikem, nevychloubejte se. Cítíte ten rozdíl?

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com

Články v sérii

Aktuální

Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (1/2)

Aktuální

Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (2/2)