* Využívejte e-mail jako jeden z prostředků komunikace, nikoli však jako jediný. Je rychlý a snadno se s ním manipuluje. Někdy je však osobní kontakt mnohem důležitější,
* Buďte struční a výstižní,
* Pro manažerskou komunikaci používejte ustálenou strukturu dopisu. Čtenáři to pomůže snadněji se ve vašich zprávách orientovat,
* Motivujte čtenáře k odpovědím otázkami,
* Nehněvejte se elektronicky, nepřináší to kýžený výsledek,
* Používejte humor, ale vtipy jako takové, smajlíky a jiné raději minimalizujte,
* Nastavte pětiminutové pozdržení odeslání e-mailu, ještě budete mít čas vše si rozmyslet,
* Odpovídejte včas, ale i když se vám to nepodaří, odpovězte alespoň se zpožděním, a
* Pozor na dvojsmyslnosti způsobené absencí diakritiky.
**Datum vydání: III/2002**