Nejdůležitější je volba poskytovatele e-mailových služeb. Ta by se měla řídit následujícími zásadami: * Má poskytovatel e-mailových řešení rozhraní pro aplikační programy? Díky nim je totiž možné automatizovat klíčové technické požadavky a procesy (například získávat data a profily zákazníků). * Každé průmyslové odvětví má vlastní obchodní potřeby a požadavky na technologie. Poskytovatel e-mailových služeb by měl mít zkušenosti s vertikálním obchodováním a měl by umožňovat specifická technologická řešení. * Obchodníci vyžadují integrované služby, které by maximalizovaly návratnost investic. Mezi tyto služby patří například analýza návratnosti investic, databázové služby, strategické poradenství apod. Je dobré navázat strategické partnerství s poskytovatelem e-mailových řešení, který vám díky těmto službám pomůže vytvořit si konkurenční výhody a pevný vztah se zákazníky.