Nedávný zahraniční průzkum se zaměřil na uživatele, kteří již na síti nakupují. Výsledky výzkumu mohou být velmi nápomocny všem, kteří se e-komercí zabývají. Je totiž několik hlavních faktorů, které rozhodnutí zákazníka ke koupi značně ovlivňují: * Dosavadní prezentace v oblasti e-komerce, tedy zjištění, jestli firma opravdu dodá to co slíbí, * Množství a spolehlivost informací prezentovaných na síti. Patří sem například možnost zjistit, zda je nabízené zboží na skladě, dodavatelova reputace nebo důvěryhodnost a přesnost informací o nabízeném výrobku nebo službách, * Bezpečnost nákupu. Sem spadá zabezpečení proti zneužití uživatelských dat a zajištění dostatečného soukromí, * Exkluzivita. Naději na úspěch můžete ještě zvýšit tím, že poskytnete online informace ve vícejazyčné formě, že nabídnete možnost transakcí v různých měnách nebo že poskytnete zboží, které by zákazník marně hledal v kamenných obchodech, a * Estetika. Celková úprava, objem i systematičnost stránek.