1. Nechte zákazníky dělat marketing za vás. Tlačítko „pošli emailem“ dělá divy. Funguje to tak, že pokud se zákazníkovi líbí nějaký váš produkt, pak o něm možná bude chtít informovat nějakého známého. Po stisku tlačítka jen zadá emailovou adresu a systém se postará o zbytek - tedy zaslání popisu produktu na daný email.
2. Ať je obsah webu použitelný pro tisk. Obsah většiny www stránek si s tiskárnou příliš nerozumí a to je chyba. Lidé chtějí tištěné informace - spousta z nich dává přednost vytištěnému textu před monitorem počítače. Každá stránka s popisy produktů a jinými důležitými informacemi by měla mít dvě verze - jednu klasickou a druhou bez obrázků, flash animací, navigačních tlačítek a jiných vymožeností (tzv. printer-friendly).
3. Pomáhejte lidem nalézt co potřebují. Lidé mají sklon zajímat se o stejné druhy zboží. Člověk, který si koupí detektivní román se pravděpodobně bude zajímat i o další detektivky - spíše než o romány z červené knihovny. Existuje software, který sleduje kdo si co koupí a při příští návštěvě webu člověku nabídne položky stejného druhu - takové, o které by mohl mít tento zákazník také zájem.
4. Udržujte kontakt. Zákazník, který si u vás již něco koupil, se k vám pravděpodobně dříve či později vrátí. Ať je to raději dříve - proto s ním udržujte kontakt například formou emailového newsletteru.
5. Vyhledávání jednotlivých položek musí být co možná nejsnadnější. Váš vyhledávácí systém by měl automaticky opravovat překlepy a doporučovat alternativy. Obecně se dá říci, že musíte zajistit, aby každý koupěchtivý zákazník našel své zboží co nejrychleji a nejsnadněji.
-ds-