Správně jste analyzovali problém, který stál vaši firmu čas i peníze. Váš tým se dohodl na řešení a skvěle je provedl, i když to znamenalo práci přesčas po několik týdnů. Proč vás tedy nyní nikdo nepoplácává po zádech a nechválí za dobrou práci? Možná je to proto, že vaši nadřízení nevědí, jaké úsilí jste museli vyložit.
Jestliže o svých úspěších nebudete komunikovat vy, kdo jiný to udělá za vás? Odborníci z amerického Centra pro kreativní vůdcovství potvrdili ve svých výzkumech, že umění sebepropagace je pro úspěšné vůdce klíčové. Jen tak si mohou zjistit uznání, bez kterého by brzy opadla motivace celého jejich týmu.
Otázkou zůstává, jak se propagovat eticky, aniž byste se vychloubali, předváděli nebo prodávali. V první řadě přijměte propagaci svého týmu jako součást vaší vůdcovské role. Dobrá práce totiž sama o sobě nestačí. Když chcete svou propagaci udržet ve vhodných mezích, vycházejte vždy ze samotné práce, kterou momentálně děláte.
-kk-