Jestliže si manažer utvoří příliš brzy špatný dojem, zůstane špatný a cokoli zaměstnanec udělá, jen tento negativní dojem posílí. Fauly protivníkova týmu vidíme daleko lépe než fauly týmu, kterému fandíme. Není také divu, že manažerův postoj nadělá škody v produktivitě zaměstnance. Manažerův postoj má navíc vliv na morálku všech zúčastněných. Přizpůsobení manažerova hlediska a očekávání na počátku velmi pomůže k uspění nového zaměstnance. Musí s nováčky mluvit o tom, jak byla jejich nová práce prováděna v minulosti. Měl by uvažovat o překážkách, kterým musí čelit, a jak minimalizovat možnost chyb. Dobrý je systém, který páruje nové pracovníky s dlouhodobými a zkušenými pracovníky. Manažer se musí dívat realisticky na to, co je v prvních měsících možné. I ti nejtalentovanější nováčci jsou jen lidé.