Několik tipů, jak být produktivnější díky efektivnímu time managementu

Dobrý manažer neřídí efektivně jenom svůj tým, ale především i svůj čas. Dobrý time management je nejenom základem úspěchu, ale i něco, co by měl manažer učit své podřízené a v čem by jim měl jít příkladem, Naučte se zacházet s časem účelně a efektivně a budete tak úspěšnější jak vy, tak i vaši podřízení. Zde je několik tipů, jak můžete být produktivnější díky efektivnímu time managementu.

Ilustrační snímek

Nemějte „hluchá místa“

Podle webu The Muse je jedním z nejlepších triků najít fáze dne, kdy nic neděláte (například dojíždění do práce) a najít způsob, jak i tento čas efektivně využít.

Mějte pět priorit

Ve svém životě byste měli mít pět priorit, na které se maximálně zaměřujete. Ne více, protože pak už bude vaše soustředění příliš „rozkouskované“.

Eliminujte rušivé elementy

Snažte se nějak eliminovat věci, které vás nejvíce ruší v práci a způsobují prokrastinaci. Například si po dobu, kdy se musíte soustředit na určitý úkol, vypněte telefon.

Plánujte si prázdná místa

Bill Gates jednou řekl, že jednou z nejdůležitějších věcí je naplánovat si v každém dni čas, kdy nemáte žádný úkol Tento čas pak můžete využít, když se vyskytnou neočekávané okolnosti.

Naučte se odpočívat

Odpočinek je pro efektivní práci zcela klíčový. Naučte se relaxovat a občas si dopřejte dovolenou, kde skutečně pracovat nebudete.

Dejte si pauzu od sociálních sítí

Věnujte sociálním sítím méně času, než doposud. Občas si od nich na několik dní dejte plánovanou pauzu úplně.

 

-mm-

Zdroj: The Muse - americký web s tipy pro rozvoj kariéry a dlouhodobý profesionální růst
Zobrazit přehled článků ze zdroje The Muse