Vedoucí pracovníci, kteří chtějí být opravdu úspěšní, by se čas od času měli odpoutat od svých firem a budovat vztahy s lídry z ostatních společností. Díky tomu získáte vnější pohled na vaši firmu a četné nové poznatky.
Základem je tedy najít vhodné společnosti, se kterými navážete spojení. Potom už jenom stačí odpoutat se od vašich denních povinností, což ale pro spoustu manažerů může být náročné. Nezapomeňte, že vašim úkolem je posouvat vaši firmu dopředu, k čemuž vám právě odpoutání od každodenních povinností a navazování vztahů s ostatními může pomoci. Jak na to popsal server Inc.com.
1) Udělejte si průzkum
Najděte firmy, které vám imponují a navažte kontakt s jejich lídry. Zeptejte se jich na ostatní společnosti, ve kterých jsou zapojeni. Rozšíříte tak seznam potenciálních společností, které vás zajímají.
2) Vyhodnoťte náklady
Zvažte čas, který budete na jednotlivé společnosti potřebovat a co vám to dá. Vyhodnoťte, zda je pro vás spolupráce s konkrétními společnostmi výhodná nebo ne. Můžete zjistit, že se vám vyplatí navázat kontakt pouze s jednou společností, ale i to je lepší než nic.
3) Využijte pokročilé vyhledávání na LinkedInu
Vyhledejte konkrétní členy dané společnost na síti LinkedIn. Je možné, že již zde máte kontakty, které jsou do dané organizace zapojeny a můžou vám pomoci s hledáním dalších kontaktů. Můžete se zúčastnit jejich společenské akce nebo sami nějakou akci zorganizovat.
4) Zapojte se do skupiny
Pokud jsou manažeři zapojeni do určité skupiny, snažte se do ní také dostat. Poté se můžete účastnit činnosti skupiny nebo docházet na různé akce.
5) Podělte se o to, co jste se naučili
Nesnažte se znalosti, které jste získali ihned rozposlat e-mailem. Je lepší se sejít s ostatními členy vašeho týmu a prodiskutovat vaše nové poznatky osobně.
-ka-