Nejrůznějším výhodám se meze nekladou

Zaměstnanecké výhody jsou přesvědčivý způsob, jak podpořit úsměv na tváři zaměstnanců a říct jim, že ocěňujete jejich práci. Jsou hmatatelným důkazem toho, že podnik zaznamenal zaměstnancovu snahu jít dál a přes. Zaměstnanci díky výhodám budou cítit svou hodnotu pro podnik a naoplátku mohou zvýšit výkonnost, posílí to jejich morálku a loajalitu. Pokud chcete ukázat svým obchodním zástupcům chytře a levně, že je máte rádi, zde je několik tipů:
* Jedna velikost nepadne všem – někoho motivují čerstvé květiny, jiného lístky na sportovní utkání nebo večeře se šéfem...
* Dejte volný průběh kreativitě – někdo bude zívat nad novým perem, ale rozechvějí ho vstupenky do kina. Proto nechte představivost pracovat, začněte se skromnými měsíčními výhodami a stupňujte faktor senzace v měsíčních a čtvrtročních.
* Svažte odměny se specifickými prodejními výkony – obchodní zástupci potřebují přesně vyjádřené cíle, které vedou ke zvláštním odměnám.
* Jednoduchá gesta jsou smysluplná – nemyslete si, že všechny výhody musí mít peněžní hodnotu, některé nestojí nic, jako třeba písemná pochvala.
* Uzavřete obchod – udržet výdaje za odměny na uzdě mohou pomoci bartery nebo obchodní vztahy.
-ba-
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com