Günter Vogelsang, který si výše uvedený provokující projev připravil, však nechtěl naznačit, že by současní manažeři nebyli těmi správnými na svých místech, ale že pro úspěch firmy je nezbytné, aby měli vedoucí pracovníci přehled o výrobcích, službách a zaměstnancích firmy. Odborníci spíše varují před manažery, kteří se honosí tituly z nejprestižnějších univerzit a snaží se oslnit například svými znalostmi středověké literatury.
Aby se člověk nestal jen chodící zásobárnou na nepotřebné informace a znalosti, měl by si spíše trénovat schopnost dostupné informace analyzovat, zpracovávat a vyhodnocovat. Pokud mají manažeři a politici kvalitní vzdělání, ale neumí je využít a nevědí, v jaké situaci své poznatky aplikovat, je jim relativně k ničemu. Je třeba si zodpovědět otázku, které znalosti potřebujeme při které příležitosti. Zdroj: Manager Magazin - Německý portál pro manažery. Informace z politiky, ekonomiky, podnikání a e-businessu. Zobrazit přehled článků ze zdroje Manager Magazin