*Smysl* – dejte lidem dobrý důvod, aby přišli. Měl by být účelový a souviset s hlavním poselstvím a cíli podniku. Jasný účel a celkový smysl pro důležitost vytvoří pocit sdíleného vlastnictví a týmové práce.
*Sdělení* – hlavní sdělení celého setkání by mělo zahrnovat podnikové novinky a náhled nebo strategické myšlenky, které účastníci nemohou slyšet nikde jinde.
*Média* – pomozte lidem představit si sdělení pomocí grafů, videa a dalších pomůcek.
*Hybnost* – je důležité udržet věci v pohybu, potřebujete podmanivé tempo, dodržování programu, které spěje k logickému závěru.
*Motivace* – aby byli účastníci pro sdělení nadšení, nechte je, aby se na něm podíleli.
Když se všechny tyto faktory sejdou, setkání bude informovat, zapojovat a inspirovat všechny zúčastněné. Vytvoří mezi nimi autentické spojení nehledě na jejich pozice v organizaci. -ba- Zdroj: Presentations - informace o technologiích a technikách efektivní komunikace Zobrazit přehled článků ze zdroje Presentations