- Příprava. Nestačí mít obecnou představu, o čem chcete hovořit. Měli byste si připravit psanou formou záchytné body.
- Příprava zaměstnance. Mělo by být pravidlem dát i zaměstnanci nějaký čas pro přípravu na rozhovor s tím, že jej obeznámíte v krátkosti, o čem bude řeč.
- Rekapitulace. Po jednání je vhodné poslat e-mail s body, které se v jednání probíraly.
- Povzbuzení. Není nic špatného na setkání za účelem motivování týmu a zlepšení morálky. Připomeňte jim, jak důležitou práci dělají a pamatujte, že když chcete motivovat je tu jedno důležité pravidlo - hovořte o nich, nikoliv o sobě.
- Čerstvý vzduch. Přiveďte externistu, který proškolí vás nebo váš manažerský tým a odhalí komunikační nedostatky.
-av-
Zdroj: Presentations - informace o technologiích a technikách efektivní komunikace