Celý problém představuje tři manažerské výzvy. První je pružná pracovní doba, druhým neobvyklé negativní chování a požadavky zaměstnance a třetím pokles morálky ostatních zaměstnanců, kteří všemu přihlížejí. nejprve je třeba zabývat se nevhodným chováním zaměstnance, které může vést až k emocionální újmě zúčastněných osob, zničení majetku, soudním sporům, nebo snížení produktivity. Nejprve je možné konzultovat případ s manažerem lidských zdrojů, manažerem bezpečnosti a právníkem. Pak ale přichází na řadu pozvání zaměstnance a schůzku k osobnímu projednání situace.
Zaměstnanci je třeba osobně vyjádřit pochopení, ale také konkrétně osvětlit dopady jeho negativního přístupu. Pak je třeba dohodnout se na řešení, zejména skončení verbálních útoků a dokládání nemoci potvrzením od lékaře. V případě nesouhlasu by měl být zaměstnanec propuštěn. Dále je nutné sejít se i s ostatními zaměstnanci a ujistit je, že firma dbá o jejich zdraví, bezpečnost a produktivitu. Diskuse s nimi by se měla samozřejmě týkat i pružné pracovní doby.