V těžkých obdobích se obchodníci uchylují od postupného budování kontaktů k přímému oslovování neznámých potenciálních zákazníků, což často vede k neúspěchu. Připomínejte jim proto, že budování vztahů se vyplatí vždy.
Kombinujte osvědčené prodejní modely s novými
Učte své lidi zapojovat nové způsoby prodeje, například sociální média. Zároveň jim však vštěpujte, že to neznamená, že již nebudou používat telefon a e-mail.
Zdokonalujte obchodníky ve vyjednávání
Zákazníci dnes vyjednávají častěji a tvrději než kdykoli v minulosti. Proto je třeba pracovat s vaším týmem na aktuální strategii a taktice prodeje. Zaměřte se především na nabídku slev, ne vždy je totiž sleva nejlepší cesta.
Sdílejte příběhy s dobrým koncem
Přinášejte svému týmu inspiraci a motivace v podobě příkladů úspěšné praxe z minulosti i současnosti. Stejně tak jako dobrý trenér a kouč byste měli být i dobrý motivátor.
-kk-