Jednoduchost
Podle Entrepreneur.com by vaše osobní značka měla být především jasná, srozumitelná, jednoduchá a rychle pochopitelná. Měla by se točit okolo jedné vaší silné vlastnosti (nebo několika málo vlastností), ve které vynikáte a která vás v pozitivním slova smyslu odlišuje od ostatních lidí.
Silný příběh
Žádná efektivní osobní značka se neobjede bez silného příběhu. I ve vašem případě určitě dovedete nějaký podobný příběh najít, protože každý z nás nějaký příběh za sebou má. Jde jen o to ho správně detekovat, vybrat a prezentovat tak, aby podporoval a vystihoval základní myšlenky a hodnoty vaší osobní značky.
Promítnutí vaší osobní značky do vašich každodenních činností
Vaše osobní značka nesmí zůstávat pouze v rovině teorií. Vaši osobní značku je nutné dokazovat a v praxi ukazovat při vašich každodenních činnostech a při interakci s lidmi kolem vás.
Sebevědomí
Když svoji značku dostatečně definujete a víte, jak ji chcete prezentovat, k jejímu úspěchu budete potřebovat ještě dostatečné sebevědomí. Prosazujte svoji osobní značku s nekompromisním zanícením a ukažte, že sami v sebe skutečně věříte.
Podpora lidí kolem sebe
Aby se lidé ve vašem okolí stali ambasadory vaší osobní značky, musíte jim i vy něco nabídnout jako protislužbu. Proto je nutné, abyste lidi kolem sebe podporovali, abyste jim pomáhali a naopak propagovali jejich vlastní osobní značky. Teprve tehdy budete moci dostatečně efektivně prosazovat i tu svojí.
-mm-