Chronické choroby vašich prezentací

Zde je několik „nemocí“ , které často napadají vaše prezentace:

Syndrom splašené myši

Příznaky: Neustálé a chaotické pohyby myší po obrazovce s prezentací. Publiku je to přirozeně nepříjemné a po delší či kratší době se od obrazovky odvrací.

Léčba: Zpomalte v nastaveních pohyby myši nebo myš posuňte tam, kde ji chcete mít a pak z ní dejte ruku úplně pryč, hovořte. Postup opakujte.

Slovní průjem

Příznaky: Žádné odmlky, pauzy a nulová interakce s publikem.

Léčba: Aplikujte alespoň během každého segmentu pauzu a podle potřeby znovu opakujte. Dejte publiku šanci vydechnout a reagovat.

Podmínková horečka

Příznaky: Prezentující nabízí nekonečně narůstající rozsah možností, často spojených pomocí „když“ nebo „pokud“. Způsobuje znudění publika a nízký zájem o informace.

Léčba: Zhluboka se nadechněte a vydechněte. Pokud jste prezentující, zeptejte se sami sebe, zda může mít publikum zájem o to, co předvádíte.

Smrtící informace o firmě

Příznaky: Znuděné publikum příliš podrobnou prezentací firemní historie a dalšími detaily o firmě.

Léčba: Zaměňte dlouhý proslov, kdy představujete firmu, krátkým a zvučným úvodem a ihned navažte: „A teď pojďme mluvit o vaší situaci“.

Informační neštovice

Příznaky: Prezentování až příliš mnoha vlastností a schopností produktů. Nuda, únava a dokonce spánek publika.

Léčba: Představte pouze specifické schopnosti, které potřebuje zákazník k řešení svého problému.

Delirium fiktivních charakterů

Příznaky: Prezentace začne představením Mika - manažera, Eunice - koncového uživatele, Sally - vedoucí prodeje a dalších. Prezentující okamžitě ztrácí přehled, jaké zájmeno použít a publikum velmi záhy trpělivost.

Léčba: Eliminace charakterů a soustředění se na zákazníka.

-av-

Zdroj: Presentations - informace o technologiích a technikách efektivní komunikace
Zobrazit přehled článků ze zdroje Presentations