- Neobávejte se prostor a kontaktů. Až půjdete na nějakou akci, uvědomte si, že tam bude řada jiných lidí ve stejné situaci. Při kontaktování telefonem se ujistěte, zda se ozýváte ve vhodnou dobu. Obracíte-li se na někoho, s kým jste se dosud nesetkali, zmiňte jméno člověka, který vás na něho odkázal.
- Nekritizujte bývalé zaměstnavatele. Zamyslete se, jak bude vaše vyprávění působit na člověka, který se nikdy nesetkal s vaším bývalým šéfem. Snažte se být pozitivní a nikoho neobviňovat.
- Nezapomeňte poděkovat. Slušné chování je nezbytností. Poděkujte proto svým kontaktům za jejich čas a radu. Udržujte další kontakt, navzájem se informujte o svých úspěších a dalších věcech, které by vás mohly zajímat.
-kk-
Zdroj: Harvard Business Review - zpravodajský portál vydavatelství přední americké obchodní školy Harvard Business School