Většina zaměstnanců, kteří pracují na dálku, se potýká s určitými překážkami výkonu své práce. Článek popisuje pět hlavních překážek, na které by manažeři měli své zaměstnance upozorňovat a snažit se jich vyvarovat.
- Spánek. Zaměstnanci pracující z domova by měli ke svému pracovnímu dni přistupovat stejně jako v kanceláři. Znamená to dostatečně odpočívat a vstávat připravení k pracovnímu výkonu.
- Neorganizované přestávky. Při práci mimo kancelář je mnohem jednodušší kdykoli vstát od stolu. Zaměstnanci by se však měli držet svých běžných návyků v rozvrhování přestávek.
- Zábava. Jasně zaměstnancům vysvětlete, že skutečnost, že pracují doma, nedává důvod ke sledování televize při práci.
- Rodina. Požadavkům rodiny se těžko vyhýbá. Zaměstnanci by však měli své rodině a přátelům vysvětlit, že jsou v práci, i když sedí doma.
- Domácí práce. Hromada neuklizeného prádla může vybízet k zastavení práce. Zaměstnanci by se však měli naučit odkládat domácí povinnosti až po skončení práce.
-kk-