4 hry, které posílí váš tým

Ilustrační snímek

Chcete-li podpořit vztahy ve vašem týmu a zlepšit morálku, hodí se čas od čas uspořádat nějakou hru nebo soutěž. Lidé v týmu se pak lépe seznámí a bude se jim lépe spolupracovat. Můžete společně sportovat, jíst nebo poznávat kolegy na fotkách z dětství. Čtyři vhodné hry k posílení týmu popsal server Callcentrehelper.com. Vychází ze zkušeností s motivací zaměstnanců call center, kteří při výkonu své práce čelí výraznému stresu, a mohou proto být příkladem pro nás pro všechny.

1) Hra s dětskými fotografiemi

Chcete-li, aby se váš tým lépe poznal a aby v něm vládla pohodová nálada, zkuste hru s fotografiemi z dětství. Požádejte všechny členy týmu, aby si přinesli své fotografie. Poté je očíslované pověste na tabuli. Nepište k nim konkrétní jména. Hra spočívá v tom, že kolegové budou vzájemně hádat, kdo je kdo.

2) Hra s „věrnostními kartami“

Tato hra bude ostatní motivovat, aby dělali něco navíc. Na začátku měsíce dejte každému kartu s prázdnými čtverečky. Pokaždé, když je konkrétní zaměstnanec pochválen svým kolegou, že někomu pomohl nebo udělal něco navíc, vyplňte prázdné pole. Ten, kdo bude mít na konci měsíce nejvyšší skóre, dostane cenu.

3) Den s pečením

Požádejte svůj tým, aby každý člen upekl a přinesl něco sladkého. Každý si pak v duchu může ohodnotit úsilí ostatních. Nejde o hru v pravém slova smyslu, ale pomůže vám po ránu navodit v pracovním týmu dobrou náladu.

4) Sportovní den

Další způsob, jak podpořit to, že se lidé v týmu budou znát a vycházet spolu, je uspořádat sportovní den. Zájemci se mohu zúčastnit například závodu v nošení vajec na lžíci nebo běhat v pytli a vyhýbat různým překážkám. „Sportovní šampion" pak bude odměněn.

Chcete-li tyto závody ještě zefektivnit, přidejte barevný souhrn výsledků do společné místnosti, aby týmy nebo jednotlivci viděli své výsledky a věděli, kdo vede. Těmto závodům můžete vyčlenit kousek dne. Pokud pracujete v kontaktním centru, můžete tak překlenout čas, kdy se netelefonujte. Váš tým bude mít co na práci a bude se bavit.

-ka-

Zdroj: Call Centre Helper - britský online týdeník věnovaný call centrům
Zobrazit přehled článků ze zdroje Call Centre Helper