- Spojte se s nejviditelnější entitou ve vaší oblasti. Hledejte ve svém okolí organizaci nebo skupinu, o níž se často zmiňují média. Nabídněte se pak jako dobrovolník.
- Vytvořte koalici. Smyslem koalice je dělat něco smysluplného pro velký počet lidí. Pokud máte nápad, obraťte se na své kontakty. Čím viditelnější budou ti, kteří vás podpoří, tím silnější budete.
- Učte se novým dovednostem. Buďte otevření osobnímu rozvoji. Pak budete moci k sobě přilákat více nových lidí.
- Hlídejte „zasazená semínka“. Zůstávejte v kontaktu i s těmi lidmi, s nimiž nepřicházíte do styku každý den. Usnadněte jim kontaktovat vás tím, že vy zůstanete v kontaktu s nimi. Projděte i staré poznámky a vizitky,
- Buďte jedineční v komunikaci. V písemné komunikaci buďte osobní například tím, že napíšete adresu na obálku ručně. Přání k různým příležitostem také piště ručně. Rozesílejte svým kontaktům také fotografie ze zajímavých místních událostí. Vaše úsilí navíc bude stát zato.
- Vsaďte na výměnný obchod. Vyměňujte své produkty či služby za produkty či služby vašich kontaktů tak, aby to bylo oboustranně výhodné.
-kk-
Zdroj: WebProNews - americký portál pro webové profesionály